Wednesday, October 2, 2013

The Beauty of Malacca


'LUAS PEMANDANGAN, LUASLAH ILMUNYA'

Siapa kata Melaka tak unik? Unik tau.. Walaupun bandar bersejarah ni antara bandar yang lama dan telah wujud sekian lamanya, tapi bandar ni lah yang mewarnai negeri Melaka. Banyak bangunan-bangunan lama yang masih teguh berdiri, cantik dan unik!



Aku teruja tengok 'pagar' kat tingkap tu.Sampai berangan nak buat rumah ada jendela macam tu!


Favorite place


Buildings tepi sungai


This is MELAKA!


Pak cik ni, suara dia mantap gilooooss! TERBAIK lah!


So, let's visit to MALACCA!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: