Wednesday, May 2, 2012

Velvet Di Durham. PWTC

Alhamdulillah, kaki yang lemah ni dah menjejakkan kaki ke Pesta Buku Antarabangsa:) 3 novel sudah gua rembat. 3 komik sudah gua kebas. masih belum cukup dan puas! I want more. ni semua gara-gara x sempat nk menabung untuk pesta buku. Kebiasaannya, gua akan kumpul sampai RM200+ utk beli buku/novel/komik di pesta buku. Berbaloi-baloi!

Perangai pelik yang tak berapa pelik:
1. Sanggup berjalan kaki daripada kena menghadap traffic jam yang berjam lamanya ---> daku parking jauh di Jalan Hang Tuah sebab nak naik LRT Hang Tuah utk ke PWTC-.-'
2. Sanggup menghabiskan duit yang banyak untuk buku berbanding menghabiskan duit utk beli baju, kasut, bag atau barangan peribadi--> kedekuit betul!
3. Sanggup bersesak semata-mata nak dapatkan buku fav gua! lantaklah kena pijak atau hempap, asalkan gua dapat buku gua!

Setelah bertungkus lumus mencari rumah nil yang terletak di pedalaman jauh dari pengetahuan aku, tetap ku gigihkan diri mencari rumahnya. Almost 2 hours nak ke KL sebab traffic jam. I hate it! Plan B mula muncul di kepala. Berjaya tioba di PWTC pukul 5 petang! Sempat grab 3 comics, 3 novels, 3 exercise books for Ecah n Thirah and 5 stroy books for Mira, Ecah and Thirah.

semua novel mari dari JEMARI SENI. I Don't know why.. JEMARI SENI banyak novel yang menarik berbanding publisher lain. So, I grabbed 'Velvet Di Durham', 'Dari Sarfah ke Marwah' dan ... tak ingat lagi satu sebab Zulaikha pinjam novel tu. Now, Im reading 'Velvet Di Durham'.. Alhamdulillah, banyak input yang dimuatkan. Terjemahan ayat Al-Quran, poems and words from philosophers and some suggestion books:) a few places that make you wanna go there too. trust me! btw, penulis ada letak rujukan as a proof. takde lah pembaca ragu2 kan.. Congrats Aishah Madadiy:)

menarikkan cover? belilah!
p/s: maybe lepas ni boleh buat koleksi Aishah Madadiy pulak? Ain Maisarah dah kumpul:)



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: