Sunday, January 8, 2012

I met her and I cried a lot

pukul 7 lebih aku bergegas ke Padang Kawad. nak join The Homieeees Yo Bero practice netball. ehem.. x lama lagi ad tournament netball n diorg join :) practice sampai pkul 8 lebih. tiba-tiba ada orang panggil Lala. OHMAAAAIGOD! It's FARHANA RAMLI! my Angah. my gediks housemate. menangis aku jmp dia-.-'

bila masa pulak dia boleh ada kat Puncak Alam! jauh bebeno dtg dri Penang. Pergi shopping kt Tesco. hang out bersama-sama. kenapa pendek sgt masa to spend with you? we all miss you:'(

Around 4.50pm, Nenas dah nak balik Penang. Dia nak balik pun aku boleh menangis. betapa sensitifnya aku. awwww..awww... 

'Put, jangan menangis! Nenas adakan. Nenas sentiasa ada. Nanti kita jumpa lagi k.' 

I kept crying. cried and cried a lot. 
Tak tau kenapa aku x nak dia pergi. Aku terkilan bila dia x de sem 2 ni.
even though kitorg baru je knl, Lala, Hazu, Nenas n me sgt rapat. sangat2 rapat
aku adik dan aku lah yg paling manja dalam kalangan kitorg
berapa kali hug si nenas tu. tetap juga mengalir air mata ni

I hope I can meet you again. I miss you damn a lot! <3












Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

1 comment:

AzilahAziz said...

put, kau pakai cam ape? cantik gmbr hikhikkk