Friday, November 11, 2011

boleh cuak lagi tak?

ةسسالاموالايكوم
سيا بوتر نور أقلية بنتي موحد تجدين 
سیا بلاجار دی وتم پنکک علم دلم دیپلوما فیسیوتراپی


coooooool giler ad tulisan jawi and tulisan lain kat blog!
nampak tak betapa semangat aku nak try semua bnd!
SPM just around the corner
KAU X CUAK KE?
btw, apa kena mengena dengan aku? aku dah habis sekolah lah

pagi tadi, di pasar Nilai 3, semasa nak bayar sayur..

abang sayur : adik, SPM ye tahun ni? Good Luck! *nada suara yang penuh yakin*
aku : haaaaaaaaaaa? SPM?
abang sayur : yea r. isnin depan kan?
aku : eeerrr..saya ambil SPM tahun lps bang. saya dah habis sekolah..
abang sayur : eh. laaaah. yeke! sorry2!
aku : HAHAHAHAHAHAHA *gelak dalam hati je r*

nampak x aku muda lagi. beberapa hari yg lepas, ad budak form 3 nak ngorat aku. haila! asbestos sungguh. sila buka profile saya dan check tahun kelahiran saya. 1993 ye. DP punya pasal lah ni. aku rasa muka aku dah cukup matang utk jdi seorang gadis melayu terakhir yang berumur 18 tahun. tapi, ad org ckp sy ni x matang lagi. <------nampak muda kat sini. *ceh! perasan x hengat dunia* calcium cyanide betul! 

For those yang akan sit for SPM this year, i wish you All The Best. Strive harder, Pray Harder! 


**********************************************************************

rindu zaman sekolah
rindu nak jadi jahat dan nakal kat sekolah
rindu nak menyemakkan muka kat bilik guru
rindu nak borak dengan cikgu2
rindu nak prank orang kat sekolah
rindu nak ponteng kelas tambahan/prep
rindu nak curi2 makan time cikgu tgh mengajar kat depan
rindu nak main kejar2 dekat sekolah
rindu nak gelak2 dgn kwn dlm kelas(seseri je boleh gelak kuat2)
rindu nak berlari sana sini sebab busy
rindu nak bawa barang haram ke sekolah <----mcm bw dadah r pula-.-'
rindu nak langgar peraturan sekolah walaupun aku ni prefect
rindu nak lepak bilik muzik(kat putrajaya je buat)

RINDU SMK PUTRAJAYA PRESINT 11(1) dan SESERI:D

adik-adik,
sila hargai zaman persekolahan anda semua or u'll regret bila dh masuk university sebab x feel betul2 zmn sekolah








Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

7 comments:

NurulHannani said...

like this! i miss school tooo

Hanis MY said...

Putput mmg kawaii!

puteri nur aqiliah said...

nanie: jom pergi sekolah!

kak hanis : kawaii tu ap??=="

SyaiShrf said...

Abang tu saje nak flirt kau sebenarnyaa :p

hanabunga said...

Samala rindu jugak!nak lepak gelak duling2 dgn kawan2 :'(

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sgt betul! missing school too.

puteri nur aqiliah said...

syai : ngaaaaaaaaaa~

hana : kaaaan! rindu giler!

fifiey : :D yeah!