Sunday, October 2, 2011

terbang di awangan

dah penat-penat buat practical dgn lala, aimi, nora n dd
aku berTWEET jap. hai..burung biru.
tweet punya tweet
sambil bernyanyi-nyanyi n dgr HOT FM

nampaklah faizal ismail tgh berTWEET juga
sedang menceritakan memori di kala zaman muda mudi di UiTM
bila dh jadi student UiTM ni.. pantang sikit nampak nama UiTM=="
aku pun TWEET lah beliau.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



excited bebeno aku! terkinja-kinja. terlompat-lompat abg faizal balas tweet aku.
nak menangis terharu boleh x?

maybe ad certain orang akan cakap
'alah, faizal HOT FM je pun'
'tu pun nak kecoh kau ni minah...'
'hek eleh..kecoh betul!'
'faizal je. bukannya beckham ke, maher zain ke..'

TAK KISAHLAH KORANG NAK CAKAP APA
yang penting aku jadi diri aku sendiri
yang suka kecoh2 ni

p/s:aku dah pandai main twitter ok. sapa2 nak follow.. boleh2. carilah nama daku -puteri nur aqiliah


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

5 comments:

muhamad hanif said...

weeewwiitt.


sekian.

hanabunga said...

hana ada tweet jugak tapi tak reti guna.then bila xbukak lupa password cam tu aje.hee

syasha said...

lately luang masa di tweet gak :) best tu abg faizal reply ^__^

hudabusuk said...

haha, seronok leteww. biarkn org nk kata apa, dorg jeles sbb abg faizal x tweet dia blk.

PinKy MoMMa said...

ekekeke tak semua org merasa kan dik :)