Saturday, October 8, 2011

GOODBYE MALAYSIA!

eh eh eh
saya nak FLY dah ke?
ke mana?

title nak gempak je kan.
actually, bukan aku yang nak FLY keluar ke negara orang
*masih sayangkan Malaysia*
poyooosnya daku

my dearest sister, NABILA BAHRUDDIN akan ke Istanbul to meet her parents and spend her sem break with her family. 

Pagi sampai petang aku n syu di Puncak Alam. Hari Jumaat yang indah, makin bertambah segala masalah. Aku n syu tetap gigih nak selesaikan kerja2 kami. Abg Thaqif kesayangan kami temankan kami sampailah dia nak pergi solat Jumaat. dah habis solat Jumaat, siap call aku suruh pergi Lunch. Tapi aku n syu nak selesaikan kerja kitorg dulu. Lunch nanti2 pun boleh. Around 4.15pm, aku n Syu balik. Singgah Drive Thru Mcd for our Lunch. Asalnya nak suruh abg thaqif belanja tapi he had to send kak tiyah to go back home. 

Around 6, aku sampai rumah. solat n get some rest as I had to go to KLIA at night. Then, aku dpt msg dari Syu. She told me that she had a fever. Puan pengarah aku ni.. demam pula dia. aiyaaa. Siap-siap utk ke KLIA and and and.. abg Thaqif sudi nak hantar aku ke KLIA. Risau katanya.. *poyo jelah abg thaqif ni*
btw, TERIMA KASIH banyak-banyak! 

Sampai KLIA, cari nana, faiz n iman. paling best.. aku sampai je terus kena GELAK. memang aku ni jadi bahan gelak diorang semua. untunglah aku ni 'adik' kan. The Youngest! dah tu gelakkan aku sampailah nk balik. hish. BYE NABILA BAHRUDDIN! HAVE FUN THERE! LOVE YOU<3


kenapa dengan badan saya? MISS YOU NANA!
bubyeee!


UPDATE FOR MALAM PRA GRADUAN!

saya ketua biro protokol

OUR SNOWMAN! ad snowman kat puncak alam!

We work as a team, We close as a family
I Love my SMF a lot! 

p/s: balik dri KLIA, kepala saya berat, bdn saya lemah.



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

6 comments:

Sophie Al-Yahya said...

kawan2 kalau dah rapat memang terasa mcm family. ada sisterhood bonding gitu..

Tulus Sweet said...

her parents? akak tak faham ni...

putput said...

kak sophie, It's true! :)

kak tulus; her parents kat istanbul. living there.

hanabunga said...

Bestnya cuti sem cam gitu dapat pegi istanbul kan :)

Hanis MY said...

Wow syoknya pg Istanbul suh dia beli omiyage byk2 tau

putput said...

hana: kaaaaaaaaaaaan! best2!

kak hanis: omiyage tu apa?