Monday, September 26, 2011

minah rempit malaya

 siapa x pernah jumpa minah rempit malaya?
tipu lah x pernah jumpa.

********************************
iklan jap tadi. disebabkan paper Anatomy yang terlampau lampau SUSAH
ramai jugalah yang STRESS (common word for students)
so, aku, nenas, lala n hazu meronggeng ke meru
we had our lunch+dinner at KFC Meru n went to GIANT 
as usual, pinjam motor faiz n fazli
wht a sporting course mates! sayang diorang ketat2

merempitlah 4 orang gadis malaya ke meru
before tu! kitorg pergi isi minyak kat petronas
suddenly, aku terpandang belakang sebab ad kereta n nak bagi sign kat nenas
'macam kenal kereta ni. no plat pun sama. mcm kereta.....'
tengok DRIVER

 eeeeerrrrrrrrrrrrrrrr. senyap.bisu.diam.speechless.kaku
SENTAP jap
DIA? DIA? DIA?
okayh. DIA! *nak nangis jap boleh x?*
 kenapalah aku masih x boleh lupakan kisah aku dgn dia!? geram!
kenapa dia boleh tiba-tiba muncul? dlm FB pun. kalau tag huruf, mesti nama dia keluar dlu.
bak kata wani,"jodoh"
aku nk lupakan dia. tolong lah.
 bukanlah lupa terus. aku x nak igt kisah dlu, huhuhu

alamak haaai aku ni. buat citer hiindustan lak. tangkap leleh haaa
sambung sambung
meneruskan aktiviti bersama housemates terCHENTA
tapi dalam hati n kepala aku masih penuh dgn persoalan (ni kes terserempak kat petronas r)

tapi I REALLY HAD FUN!
siap racing kooooot! ni mmg x boleh blah!

snack plate for me n dinner plate for hazu

farhana ramli aka nenas aka angah yg garang aka hagemaru malaya

hazu aka hachu aka along

wan asyila aka lala aka achik

me aka siput aka adik

berebut phone?

likeeeeee

ready for rempi!

me love 'em a lot!




Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: