Thursday, September 1, 2011

layaaann

rumah atok dh makin riuh. masing2 dh makin busy. yolah. x lama lagi kenduri kahwin kak huda. sabtu ni ok~.~
semalam agak penat diri ni
- bersih n basuh 100 biji telur masin
- hias bunga paha n isi telur masin kt bunga telur
- tolong masak kat dapur
- buat air sejuk brapa round ntah
semalam bakal adik ipar aku datang. ahahaha. Boyfriend adik aku n family dia dtg beraya. sumpah gempak! best kot! sweeet je pakwenya. 
malam je dh penat. memang dh x larat aku nk buat apa2 kerja

Hari ni pula,
- tolong umi n abah masak nasi arab as makcik makcik aku n cuzin cuzin ku x tau nk buat mcm mna. bayangkanlah nasi arab tu byk. eerrr.. aku terletak cili padi byk sgt dlm kuah tomato tu. kesian semua makan berasap asap. aku mkn ok r.. suka pedas! hahaha. ayam pun quite pedas. terletak black pepper byk sgt. aku ni kalau dh masak sokmo pedas. x de yg x pedas. semua mkn berpeluh2! kesiaaaan sungguh! conclusionnya, aku settlekn bab masak memasak hari ni. umi just masak nasi n kuah dal. aku lak ayam, sos tomato n sos black pepper. abah lak potong memotong n dalca. family aku suka memasak n suka makan!
- isi telur dlm bunga telur lagi~.~

panaaaas sgt cuaca, aku mandi n on9! ohh yeah. cousin2 aku tengok tolong awekku pontianak! kelakar!




Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

Hanis MY said...

syoknya...meriah gitu...waaa citer apa tu macm besh jek nk tgk jugakkk uwaaa...

muhamad hanif said...

kemsalam kazen yang comel2 eh ? HAHAHAHA