Wednesday, August 3, 2011

tolonglah faham:/

Ap perasaan korang bila korg dh minx maaf tapi org tu mcm buat x tau?
Apa perasaan korang bila korang try utk solvekn probs between korang n kwn korg tapi dia buat x tau?

maybe entry kali ni agak emo kot
kalau ORG ITU baca, baguslah

**********

I'm very sorry! mmg senang nak ckp tapi jauh di sudut jiwa saya ni, ikhlas saya nk minx maaf
bukan main-main
saya akui kesalahan n kesilapan saya
saya tau saya ni selalu busy KALAH PM
saya tau saya ni ego tinggi KALAH LELAKI
saya tau saya x ambil berat pasal awk
saya tau saya x memahami awak
saya tau saya ni bukanlah perempuan yang baik
bak kata awak, 'GANAS'

tapi saya x kisah semua tu. saya nak jadi diri saya sendiri
saya nak jadi siapa saya yang sebenarnya
saya boleh berlembut 
saya boleh memahami awak
tapi awak.. tolong faham tugas n kerja saya

saya X BENCI AWAK
saya SAYANG AWAK
saya benci ada sebab n saya sayang ad sebab
semuanya bersebab

hope we can still be a friend. 
kalau jmp bertegurlah
kalau nk mkn, ajaklah
don't make me as a stranger because u're not a stranger in my life
u're my friend and my very special friend
I love u very much as I love u for the first time

p/s: can we just be a friend n i miss to vid call with u;(





Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

1 comment:

siti kektus said...

sabar, sabar. sat g dia baca, mesti dia faham. ;)