Monday, July 11, 2011

UiTM JUARA!

Cerita menarik bermula apabila Perlawanan Liga Bola Sepak AKHIR bermula
pasukan bola sepak dari Kolej Komuniti Kedah dan UiTM masuk ke padang
Suasana yang riuh dengan sorakan para penyokong memecah kesunyian malam hari di UiTM Shah Alam
perlawanan bermula. Pasukan masing-masing terus bersorak
Di salah satu tempat di stadium
terdapat beberapa orang pelajar UiTM Puncak Alam sedang khusyuk belajar
Hal ini kerana mereka akan menghadapi ujian 1 Therapeutic Exercise pada keesokan harinya
kesian.. 

*AGAK-AGAK KORANG NAK BAGI BERAPA MARKAH?*
hahahahah

memang betul pun. x de r sepanjang perlawanan kitorg study
kebanyakan masa x study pun:p
best pula tengok perlawanan bola sepak secara LIVE dpn mata
dtg stadium n bersorak
BEST SANGAAAT!
mana x best, DEPAN BELAKANG KIRI KANAN aku lelaki
walaupun pemain bola sepak UiTM tidak menunjukkan prestasi yang bagus
tapi Alhamdulillah...
UiTM JUARA LIGA BOLA SEPAK KIPT
CONGRATULATION
*VC X NAK BAGI EXTEND CUTI MID SEM KE???*

x tau r sama ada diorg ni x cukup strengthening exercise ke apa
asal ada pemain jatuh, injured
haish..adat permainan bola sepak;p
disebabkan aku ni crew BADAN PERTOLONGAN CEMAS
beberapa minit perlawanan dh nak habis,
ada seorang pelajar nursing pengsan
sbnrnya..dia migrain
cuak aku tengok. dasyat sangat migrain dia
bila stretcher dah smpi
Am, Mizi, Fikri, aku, pika, Kak Syu n Kak Bai 
angkat dia dri tempat dduk penonton ke ambulance
beratnya x yah cakap
tuhan je yang tau tapi disebabkan nak tolong orang.. x kisah pun berat ke x..
Alhamdulillah.. selamat. fuuuuh

okayh..jom tgk gmbr pula^^

kenapa muka ku itu? huhuhu


nora n kak aimi^^

see..muka aku dh berminyak! x suka2!

semua dapat makan kfc

tadaaaa!

mira n hajar

mas n syu

our bakal pengarah

tu diaaaa

game makin rancak

jatuh=.=

nampak! nampak! saya study k^^


penyokong2 UiTM

penyokong paling kuat tu!

ini penyokong kolej komuniti kedah
time ni nak masuk.


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)