Saturday, July 23, 2011

TERUJA:)

Hari ni umi bawa prgi jalan-jalan 
sambil2 tu window shopping+shopping
Jusco Seremban 2 jadi mangsa kami sekeluarga ni
weeeeeeeee~

aku boleh terlupa ada Pesta Buku Negeri Sembilan=.="
apa lagi..seranglah!
first booth aku pergi, KEDAI PINK AINMAISARAH
dan dan dan dan dan
kak AINMAISARAH ada kat kedai dia!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhh!
dah lama sangat nak jumpa dia depan2! AKHIRNYA!!!
she is the one of my favorite novelist:)

x nafikan yang novel dia lbih sesuai dibaca oleh remaja yg berumur 15 tahun ke bwh=.="
yeke? TIDAK SAMA SEKALI!
aku masih setia mengikuti setiap keluaran dan edisi baru:)
peminat setia ni! 


walaupun dah masuk UNIVERSITI
tapi buku kak AINMAISARAH tetap menjadi pilihan kalbuku:)

ok, jom tengok gambar!






 mood: sangat HAPPY!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

5 comments:

muhamad hanif said...

Err,

kenapa aku tak kenal dia ..

Erin Ab. Rahaman said...

best ! best ! best ! :)

angkasa said...

ohh ain maisarah.pernah dgar nama tp tak pernah baca lagi novel dia :)

puterinuraqiliah said...

hanif: sebab kau x rajin membaca. org yg rajin membaca ni tau penulis2 yg ad dlm negara n luar negara:)

erin: aaahh sgt best!

neena: hahaha.. yeke! novel dia sgt best!

Hanis MY said...

bestnyaaaa dh lama berangan nk jumpa penulis ambil sign cmtu huhu...