Saturday, July 30, 2011

sorry, im busy

'anak menteri pun x busy macam kau'
'kau ni put, susah betul nk jmp kau..padahal satu rumah je'
'put balik pkul brapa semalam? pkul 1 lagi ke?'
'awak busy, nak buat mcm mna. kdg2 sy fed up gak'
'tu lah kau. gatal2 masuk itu ini'

SO? AP MASALAHNYA AKU BUSY?
mari aku jawab semua soalan di atas

'x pe2.. nanti aku kawin ngan menteri;p'
'agaklah..kalau aku balik semua dah tidur'
'eeerr..semalam? ntah. dalam pkul 1 r'
'yea awk.. dah rezeki sy busy. awk fed up? x yah ambil kisah psl sy! prgilah cri yg lain..fed  up kan'
'hobi aku...'


MINGGU NI AKU MEMANG BUSY. 
minggu ni aku x boleh tidur. pkul 5 bru dpt tidur. insomnia kot. eerr.. tunggu masa nak collapse je ni. 
minggu ni aku lgsg x sempat nak belajar utk test anatomy pd hari sabtu (30 julai). 
minggu ni aku belum sempat lagi nak revise apa2 topic yg dh balajar
minggu ni aku tidur paling lama 2 jam
minggu ni sy x tidur dlm kelas sebab sy kena focus
minggu ni sy byk minum nescafe
minggu ni meeting sy berderet deret kalah PM
minggu ni kelas pack
minggu ni byk kerja2 yg nk kena settle
minggu ni MACAM MACAM ADA!

minggu ini dari 25 JULAI 2011 sehingga 30 JULAI 2011

minggu akan datang, sy x tau lagi:)



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: