Saturday, July 30, 2011

Kalaulah

Bila susah cari aku. Bila senang x nak pula cari aku. Fine r. mmg aku ni tmpt utk melepaskan marah, sedih n segala mcm bnd yg NEGATIF! Bukan nak merungut ke apa. tapi sedar-sedar diri sikit. x kan aku je nak faham perasaan kau. perasaan aku ni sapa yg nak faham? x pe lah. x payah faham aku..

******

hanya selingan

******

eh,eh.. EMO pula minah atas ni! Babe, kalau yea pun nak marah, istighfar byk2
aku dah belajar macam-macam benda bila dduk UiTM ni 
think before act
work under pressure
think positive
open minded
 
yang paling penting
BANYAKKAN BERDOA
BANYAKKAN BERZIKIR
NIAT IKHLAS KERANA ALLAH SWT

insyaAllah..semua akan okayh:)
kalau masalah datang pun
insyaAllah akan selesai
kalau hidup x ada masalah, bukan hidup namanya
sebab kita ni manusia yg serba serbi kekurangan
banyak kesilapan 
and we need to learn from mistakes
this is called a learning process
kan kan kan

BELAJAR PUN KENA IKHLAS barulah boleh BERJAYA!


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

muhamad hanif said...

ikhlas kan dirimu.

yeah !!

nur haifa said...

ngeh3,btul2

puterinuraqiliah said...

hanif: yeaaa

haifa: kan kan