Saturday, July 16, 2011

Day 8: pergaduhan yang paling teruk pernah anda alami

GADUH? GADUH?
yeaaah! I dont like gaduh-gaduh
tapi aku suka cari gaduh

paling teruk?
ada ada ada

dengan?:
adik aku, PUTERI NURALIAH HUSNA

sebab?:
berebut apa ntah/gaduh psl apa ntah

macam mana?:
tarik-tarik rambut, pukul-pukul, tendang-menendang, jerit, pekik, tampar-menampar, tumbuk-menumbuk
(sangat ganas aku dulu.. kitorg ni mcm lelaki dulu k)

bila?:
aku darjah 4 n dia darjah 2
aku darjah 5 and dia darjah 3
aku darjah 6 and dia darjah 4

kekerapan:
setahun sekali. tapi sejak aku sekolah menengah, dh stop:)

sekarang?:
sangat rapat n rindu dia sgt2. kitorg dah jauh. sorg kat puncak alam, sorang kat seremban
 jarang jmp. jmp bila dua-dua balik rumah
selalu share stories dgn dia
no secret between us
share byk brg spt baju, beg, kasut, tudung, accessories

p/s:we're both always talk about boys, friends, life at campus/hostel

zaman kanak-kanak kami:D





Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

muhamad hanif said...

geng spek mata ?



AHAHAHHAHAHAHAHA

PinKy MoMMa said...

adik pun comel :)
dulu ngan skrg memang tak sama dik..

skrg rasa syg tu kuat kan..