Tuesday, July 12, 2011

Conference

HARI INI KELUAR LAGI
PERGI UiTM SHAH ALAM LAGI
HARI INI ADA CONFERENCE AND PERASMIAN BUKU PANDUAN

pukul 5.15PAGI dah kena berkumpul kat padang kawad
lepas tu bas smpi pukul 6.30pagi
tapikan!
diorg x bagi solat subuh dlu! sengal betul orang ATASAN ni
sepatutnya pentingkan solat dlu
lps kan pelajar utk solat terlebih dahulu
sama je..kalau dh smpi shah alam tu kena solat gak
MELAMBATKAN SOLAT BETUL!
ni lah pemimpin yang x berkaliber! x reti nk jga ANK BUAH! 
IBADAH ANAK BUAH sapa nak tanggung?
finally, aku sruh ank2 buah aku prgi je solat dlu n sapa yang dah ada wudhu, boleh lah terus solat kat padang kawad tu.
Aku x nak tanggung dosa wei!

sampai sana pkul 7 lebih
dengan muka mengantuknya..
pergi breakfast n masuk dewan
time breakfast jmp wadhi n dila
time masuk dlm dewan, jmp syerot, ayu, meera mahzan

time tgh rehat, aku jmp meera mahzan gak
dia tnya aku soalan cepu mas
and dia cerita psl SOMETHING yang buat aku kental nak hadapi apa pun dugaan lps ni
and buatkn aku lebih tekad nak ubah SOMETHING
*something=dia*

totally, agak bosan=.=
aku sempat siapkan Assignment aku:D

nak bising saaat pasal KESATRIA
bukan apa. tau r tentera
aku KADET POLIS pun x macam tu k
smpikn org tgh solat boleh jerit2 sruh cepat
kita ni kan orang melayu,
bawa2 lah berbudi bahasa
bukanlah nak kutuk apa, aku respect tugas diorg
tapi kawan-kawan aku cakap
diorg ni x reti nk jga mulut
mengutuk org depan2
jga dibiasakan time bertugas..nnti terbawa-bawa
percayalaaaah!
ce cuba bawa bersopan santun
kalau hang pa semua dengar diorg pggil n jerit
maaaakk ai! LARI MERTUA!
x boleh buat MENANTU!!

ni lagi satu komen, psl program majlis conference ni
bagi rehat x smpi satu jam
dah tau jemput pelajar BERIBU BERJUTA
bagilah rehat satu jam or satu jam setengah
ni x.. dah r lpskn pkul 1 .30 n nak kena masuk balik pkul 2.15;p
seeee! nak beratur ambil makanan pun PANJANG!
lepas tu, TEMPAT SOLAT n AMBIL WUDHU WANITA
punyalah KECIK! yang nak solat BERIBU!
lepas tu tempat wudhu wanita terbuka! haaaiiisshh! HANGIN!
then, semua students rushing nak makan n solat
SOLAT pun x khusyuk=.=

MACAM NI LAH ORANG MELAYU
CUBALAH NAK HANDLE MAJLIS TU FIKIR AKHIRAT!
NI X.. FIKIR DUNIAWI JE!

dah r.. JOM TENGOK GAMBAR^^

kami ni ssh nak jauh;p

met adilah n wadhihah

bhahahaaha

upside downn

anaaaaasss

ahli ahli conference

aku dh start bosan

lagi

dan lagi

lagi sekali

makan muffin dlu

buat assignment dlu

aku dah stress.. takut kena diseases

lagi sekali!!!

dan lagi

........

met syerot n ayu

gambar BERAHNGAN

anaaasss ayuusss

azilah n syila

whaaat daaa

majlis perasmian







Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

Addin said...

syok nya dapat pergi uitm shah alam ;)

mrsapple_meera said...

baru aku perasan name aku ade dlm blog ko..hehehehe..

mrsapple_meera said...

baru aku perasan nme aku kt blog ko..hehehe..