Monday, June 6, 2011

Tum Tum Tumblr!!!

mood aku tiba tiba swaaaay
gara-gara kat KKPR tdi

berjangkit ngan syuhadatul ashikin lah ni
hahaha. gurau je
semua org nak ignore aku
FINE
actually, bukan semua. adalah

balik bilik, TUMBLRING lagi bagus
spoil mood aku betul!

mmg gempak lah jumpa bnd alah ni kat tumblr

aku dh start jatuh cinta with this car!

kesian budak ni! 
I LIKEE!
Ya Allah, berikanlah aku peluang menjejakkan kaki k e tanah suci sebelum aku melepaskan nafas terakhir ku. amin..






Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

5 comments:

Hanis MY said...

mcm best jek tumblr tu... comel ok gambar budak termenung tu hehe..amin semoga kita semua sampai kat SANA tu...insyaAllah...

asfira aminuddin said...

comel budak tu! yes dear, one day i pun nak jejak ke tanah suci itu. amin :)

aniswany said...

dulu pena nk tumbler2 bagai,tp kecian..x paham T__T

HaNa Hani said...

uish..cam best je gune tumblr neyh aiihh
tp x tergerak lagi nak wat acc
^_^

PinKy MoMMa said...

aminnnnnnn utk gbr yg terakhir tu ;)