Friday, June 10, 2011

sorry sayang

sorry sayang. I tau I buat salah tapi janganlah marahkan I

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! 
geli aku! SENTAP MAK NAK!!

-------------------iklan-------------------

maaf! tersalah rancangan. hahaha
sebenarnya aku tengah stress sikit
macam-macam hal. macam-macam jadi
im soooooooooooo
 complicated
benda remeh pun aku nak fikir
just let it go

since when I become a bad person?
since when I become an ungrateful person?
since when I become a stubborn?

sayang, please help me
(apalah aku ni. teruk betul!)

YA ALLAH, bantulah hambamu ini. Pimpinlah daku untuk menjadi hambamu yang sentiasa bersyukur dengan segala nikmat yang diberikan oleh engkau. Janganlah kau pesongkan hati ku daripada berpaling tadah terhadap mu. Ampunkanlah aku. Jauhilah aku daripada ada sifat hasad dengki dan berdendam.
Jauhkanlah aku daripada sifat marah yang menjadi kesukaan iblis. 
Tenangkanlah jiwa ku



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

1 comment:

Hanis MY said...

takmo marah2 ok comel!