Monday, June 13, 2011

setelah 2 minggu belajar

hai hai helo! helo helo hai:)
sweeeeet sangat!

this week dah masuk minggu ketiga students DIPLOMA PHYSIOTHERAPY
 menghadiri KULIAH
hari isnin paling penaaaat sebab kena dgr lecterur bercakap dri pkul 8 pagi smpilah 4.30 ptg=.=
hari isnin x ada kelas practical. sebab tu macam bosan
hari ini, hari ini..ulaaaang.. hari ini! saya banyak kali TERSENGGUK n TERTIDUR dalam kelas
x tau kenapa mengantuk sangat sangat

dip students already got their assignment and homeworks
lecturers sangat caring. 
before start the class, mesti ad sesi soal jwb especially kelas PN FADIA
masa tu lah nak keluarkan semua nota

Last week, ada kelas practical ELECTRO (En ADNAN)
BEST sangat sebab x mengantuk n byk gerak2
untunglah aku ambil Physiotherapy
byk sikit gerak gerak, gelak gelak
kalaulah aku ambil course yg kena dgr lecturers membebel  jek
tiap2 hari pula tu
x ke penat? Lab for physiotherapy sangat sejuk!
and ada pusat pelajar for dip physio
memang syoook lah!

gambar akan diupload kemudian:)
CHILL!


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

PinKy MoMMa said...

enjoy saat bergelar student dik ;)
sebab saat ni sgt sgt besttttt!

ekin alias said...

haha ok la tu :)

muhamad hanif said...

cikgu oh cikgu..

angkasa said...

waah waah sama la kita takda assignment lagi.kwn2 lain suma dah bz kita sorang ja xbz mcm diorang :'( papa pun gudluck!