Sunday, June 5, 2011

homeworks

HOMEWORKS 
saya tidak disiapkan lagi

malas nak turun ke PTAR utk cari jawapan
eh, PTAR buka ke hari ahad~.~
cari kat mrGOOGLE, x jumpa jawapan yg tepat. 
merepek jek byk;p

MALAM ini
lepak lagi 
Syu ada ceritaaaaa baru yang membuatkan hati dia berbunga bunga
hahahahhaha
yeaaah. aku? ehem ehem. 

STUDY utk esok
before kelas, mmg kena study dlu. kalau tidak
AKU X FAHAM APA=AKU X PERGI KELAS
so, better aku study dulu kan


I MISS KAK WANIE A LOT!
bilalah dapat jumpa dia lagi
rindu DSLR dia!

akak, UiTM best especially kat PUNCAK ALAM
hahahaha. xde kena mengena kot!






Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

6 comments:

khairunnisa ♥ said...

study smart aqiliah <3
nanti kita turun pi puncak perdana makan kat kandang ehh? ^_^ lalala.

puterinuraqiliah said...

thaaanx kak nisa:)

khairunnisa ♥ said...

aqiliah, kak nisa tau ^_^ sebab nanti maybe stay di puncak perdana. setakat ni tak tau lagi bus apa bleh pi ke puncak alam ;) tau T625 ke puncak perdana. lama tak naik u80.

naqib said...

homeworkkk juga!!!

angkasa said...

alaaa uitm merbok pun bes!!tpi teringin la nk pi puncak alam.weeeee jeles2.teringin nk panjat tgga kejayaan tuh.heehe

puterinuraqiliah said...

kak nisa: yeaaaahhh! naik bus U90 or U600:)

naqib: =.=

angkasa: dtglah sini.naik tgga sama2! hahaha