Thursday, June 30, 2011

bersabarlah wahai puteri

RASA NAK MENANGIS
for some reasons

Flu saya still x elok n menyebabkan saya susah nak focus time kelas tadi
SAYA SANGAT BLUR time kelas tadi!

tiba-tiba BATUK n getting worse. dah SEMPUT!
so, saya x boleh nak gelak2 sgt, x boleh nk ckp byk2, x boleh gerak byk2
senang cakap
SAYA X BOLEH AKTIF FOR A WHILE n SANGAT SUSAH NAK BERNAFAS DENGAN BAIK

HANDPHONE SAYA ROSAK
sebab terjatuh
salah saya juga. careless sgt
nak beli phone baru but umi x bagi
umi suruh guna phone lama yg x boleh nak call in n call out=.=

ASSINGMENT banyak lagi x siap
mostly kena hntr next week
THERAPEUTIC n ANATOMY's TEST by next week
saya x study apa2 lagi

DON'T CRY PUTERI, adalah hikmah disebalik semua benda ni
eeeerrr. huhuhu

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

naqib rahim said...

good luck :D

muhamad hanif said...

jangan lupa makan ubat yea cikgu ;)

angkasa said...

okay do u have time kan.gunakan waktu yg ada tu k.weekend pun ada lagi.dun worry oke puteri!!hp skrg murah2 xsmpai seratus pun ada.

puterinuraqiliah said...

naqib: thaaanx yaww!

hanif: yea2

angkasa: yup2.. kena pndi arrange msa skrg ni