Saturday, June 25, 2011

arigato:)

after ANP class finished on 12.30pm
aku n syila terus tggu bus utk ke Shah Alam
kami nak balik rumah! but but but singgah PUTRAJAYA dulu
I miss my kakak so muchh
nak jumpa dia^^
Sampai di Shah Alam, Akmal fetched us
dia bawa aku n syila ke Alamnda terus

IMAN n EWAN pun ada:D
semua orang yang aku sayang ada:)
wah wah wah!
then, lepak2 with nana, iman, ewan, syila, akmal n akmal's friend(me forgot his name r =.=)
pergi beli barang
then, sembang2 dengan nana, ewan.
MISS HER A LOT! 

Akmal dah bising aku x habis2 berjalan
dia dh ajak balik n aku x puas lagi lepak dgn nana=.="
x pe lah awak.. balik2
so, dia hantar aku n syila balik rumah aku
awak..awak.. THANK YOU A LOT:)

dah! jom tengok gambar:)

aku pun dh ada kad pelajar ok! 
my lunch:)
oreo milkshake
syila's lunch
ehem!!!!

yaw..peace!

sayang awak nana:)

aku pling pendek=.= sedar2







Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

9 comments:

nawal addina said...

akak ! u change a lot !! ya ALLAH ! cntekk nya kamoo :0

Encik Amman said...

selamat menjadi pelajar UiTm. hehe.. :)

Naybella said...

KASUT TIMBERLAND TUEEE!!!... haahha

Aisyah Aina said...

sedap gila lunch dia :)

Aisyah Aina said...

sedap gila lunch dia :)

puterinuraqiliah said...

nawal addina: yeke! hahaha.. no r syg. biasa jek

encik amman: thaanx!

nana: yea r awk!

aisyah: haha. sedaplah sgt!

.sarahshamsudin. said...

dh dpt??
waaaaa.. kite x dpt lg kad matrik..
-____-'

kinn said...

whoa secret recipe. yummy.hihi
student uitm shah alam? me too! :)

puterinuraqiliah said...

sarah: hehehe

kinn: eh. x r. puncak alam!