Friday, May 6, 2011

tired but fun:)

Kerja bertimbun kalah PERDANA MENTERI
tipu semata-mata

soalan exam x siap lagi
pertambahan kerja!
 kena buat soalan utk Pendidikan Jasmani dan Kesihatan bagi Form 1, Form 2 dan Form 3
Soalan geografi hampir siap=,=

petang, ada latihan rumah sukan n aku kena jaga rumah sukan biru dengan cikgu farhan atau lebih dikenali sebagai cikgu paan
hari ini, cikgu paan suruh diorg training larian dan lompat jauh.
so far, ad sorg dua yg boleh wakilkan rumah
then, ada sorg budak form 1 yang bernama Amir Adha. actually, aku ajr kelas dia n dia selalu tegur aku kat MUKABUKU.

"cikgu, laju x saya lari tadi?' tanya amir
"kalau lawan KL dah kalah," aku balas
hahahahahaha. Im kidding.
memang laju pun dia lari. actually dia merupakan atlit sekolah for olahraga n bola sepak
sambil monyokkan muka si amir ni,
"lajulah! jom lawan cikgu. tapi cikgu pakai kain. x aci!"
aku sangat x boleh blah ngan student aku sorg ni. segala masalah dia story morry ngan aku. sebab tu senang rapat ngan dia.

*jangan salah sangka yeeek!

budak P: Taulah Amir tu boyfriend cikgu!
aku: aah, amir tu boyfriend cikgu. semua budak lelaki sekolah ni boyfriend cikgu. kenapa? (sambil gelak)
budak P: cikgu ni(sambil buat muka)
aku: hahahaha. boyfriend cikgu ramai sgt. awk nak kenal yg mna satu?
budak P: cikgu....~,~
kesian diaaaa. panjang gak aku merepek. jom tengok gambar lak!




cikgu farhan memberi kata-kata semangat

ceramah panjang oleh cikgu farhan. aku, tukang ambil gambar

briefing sebelum mula latihan

lompat lagi!

jauh sikit!


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

khairunnisa ♥ said...

cikgu yang sporting ^_^ bestnya tgk aqiliah jadi cikgu. tabik spring ^_^

nur athirah said...

err akak pkai cmre ape ek ? cntekk pic tu .

puterinuraqiliah said...

Kak nisa: hehehe.thanxxxx:)

tiyah: camera sony jek:)