Sunday, May 15, 2011

Day 7: 10 important people

10 IMPORTANT PEOPLE in my life are

UMI 
of course. my mother is my soul. without her, i dont know how i want to take care my adik-adik well.

next goes to ABAH
my banker. haha. x lah! he inspired me a lot! he more understnding and my penunjuk arah in life also penunjuk arah jalan kalau aku x tau jalan

UNA
my sister yg gilonya tahap x tau nk habaq lagu mna. muda eden 2 tahun jek. tempat aku cerita mcm2 n share mcm2. baju n segala bnd kitorg share except for ehem ehem, ehem ehem, ehem ehem..

AFIQ
my brother yg slumbernya buat aku naik HANGIN. okayh. nk download apa2, sruh jek. nak ajak teman mna2, ajak jek.

ADIK aku yang kecik2, THIRAH, ECAH n MEERA
tukang buat bising kat rumah. tukang sepahkan rumah, tukang buat masalah. ahaha. x r.
dioranglah the rainbows in house. the colours of my family's life

NABILA BAHRUDDIN
ni my sister gak. tua dua tahun aku tapi kitorg mcm sebaya sbb dia x MATANG lagi! dialah tempat aku nk menangis melalak. aku HAPPY or MARAH pun, dia jadi mangsa. pendengar yg setia tapi tapi tapi aku selalu kena marah dgn dia for certain things especially bab MAKAN
agak-agak nak mengamuk pun cari dia. x faham aku mcm mna dia boleh sabar dgn perangai x betul aku ni
kan..mcm sebaya

BFF aku yg pelbagai ragam
IDA
seorang pendebat n pemidato. kalau ckp dgn dia, bhs sgt tersusun n berbunga. aku x tipu ni. aku selalu share citer dgn dia. selalu gak jumpa recently ni.
NIL
selalu bagi nasihat. okayh.. kawan yg baik buat aku;) dia ni sekolah kat Maahad Hamidiah. so, dia sgt kontra dgn aku n BFF lain. kalau keluar dgn dia mesti ramai x caya yg kitorg ni BFF. bayangkan aku yg suka gila2, x tau malu, slumber jek, main redah jek kwn dgn dia yg sgt menjaga adab n sopan santun. ni x tipu. aku ni jahil sket. hehe
NADIA
dia kat kedah. jauh nun. kalau nak share psl love stories ni. dialah tempat plg sesuai. agak gila2 mcm aku. slumber jeee..  kalau kitorg jumpa. non stop berborak
btw, aku sgt lain dgn kwn2 aku ni.. aku plg ketaralah.
ASMA
my BFF kat seseri dlu. selalu stay up sama2. aku curi2 gie dorm n tidur kat dorm dia
belajar smpi lebam ok. tapi result aku cipan gak. result dia gempak! kalau kat seseri tu, ap2hal citer dgn dia. smpailah sekarg:)
ZULAIKHA
kwn aku since darjah 1 smpi sekarang! family dia pun aku rapat. rindulah kat dia;p padahal rumah dekat jek! hahahahahaa
with zulaikha

eh.. rs mcm dh lebih 10 org kan. hahah.. terexcited!


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

6 comments:

khairunnisa ♥ said...

love this :) yepp, sayang umi nisa juga.

tulus sweet said...

atok
uwan
huhu!

puterinuraqiliah said...

kak nisa: yeaah:)

kak tulus: alahai.. jgn sodih2 kak

nur athirah said...

tiyah ???

:( tanak la kwn !

puterinuraqiliah said...

tiyah: nma pun important people. of courselah org keliling akk:)

Naybella said...

sebaya? lagi muda adalah...