Monday, May 9, 2011

Day 3: 10 things that you hate

10 things that you hate

HYPOCRITE, pendendam
GEDIK x kena tempat
BAU BUSUK
BAU PERFUME YG SGT TERIBBLE sampai buat aku migrain
CUACA yg sgt pnas n terlalu sejuk 
TEMPAT yg BERSEPAH tapi aku still pemalas kalau nk kms bilik n kms rumah yg dh mcm tongkang pecah
segala mcm SERANGGA especially lipas n semut!
tempat byk ASAP n HABUK sprti Kuala Lumpur but but but..aku suka gi KL kahkahkah
TEMPAT yg KOTOR dan penuh dgn SAMPAH SARAP.
bukan sebab aku ni kerek or whateva. tapi aku anti sket ats sbb2 tertentu. mereka yg tertentu shj tau knapa
but..kalau kena pergi jadi sukarelawan aku sanggup!
ORANG yg BUANG ANAK, MEMBUNUH DIRI, MEMBUNUH, MEROGOL, MERAGUT
sebab aku pernah kena ragut n brg aku selalu kena curi lah aku sumpah seranah mereka yg dh ambil brg2 aku  tu! especially purse aku. sioooot!



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

6 comments:

Aidiel F Rosdi said...

ish ish ishh,, :P

kembatolo™ said...

gedik tu lelaki termasuk tak? haha

Hanis MY said...

stuju..akak pun tak suka seme tu...

Anis S said...

Sepp sepp tak suka serangga!

puterinuraqiliah said...

aidiel: ap yg ish ish ish nyaaa?

kembatolo: termasuk sekali! hahaha

kak hanis: yeaaahh.. actually byk lagi~,~

anis s.: yeah! me tooooo!

tulus sweet said...

HYPOCRITE wasnt that bad actually. hehe