Friday, April 1, 2011

saya x pandai bahasa melayu. harap maaf :p

harap je BM A+ tapi aku masih lagi lemah BAHASA MELAYU
ooooppss..sebab ap?
ntah laaah. bila mengajar baru tau sama ada kita pro atau tidak. kahkahkahkahk
aku kena belajar balik subject BM.

kepada pelaja-pelajar saya, kalau cikgu kalian ni tersilap, betulkan. kalau cikgu kalian tersalah, tegur2lah ek^^

actually, thats not the story I want to tell.

im crawling n walking at TUMBLR n found these

waaahhh..sooo cute! bilalah aku dapat bela kucing ni! kena tunggu ad rumah sndirilaaah!


aaahhh..sweeeet
nak hug^^<3<3<3

baik punyaaaa!

chow chin chow..

p/s: red riding hood. besssst!




Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

Anis S. said...

Comel gila sehh kucing tu haha

puterinuraqiliah said...

sgt!!!

ecahmiaishika said...

hahahaah~~~tu kesilapan ~~=)
sy bm pun teruk gak~~Hiii