Monday, April 11, 2011

my reunion

walker kat tgh2. sapa yg masuk dlm walker tu? hehe

1st..muka happy!

2nd..candi. teruk beno muka aku
3rd..eit! muka aku berminyak. yg lain cun jek
syafiq, ammiri(hrp betul lah nm dia ni), azrai
azlin tgh pujuk wani main bowling!

hani with her funny face n eyra with her malu-malu kucing face

baling2..apsal aku tu~,~

hani..chocolate cakes. aku pilih chocolate cakes!

knapa ngan ammiri tu?

boys..

bila dah jumpa ngan nadzirul mmg mcm ni jadinya.. eit nadz! sampai hati kau x nak tumpangkn aku balik;p


eyra, shazlin n mar

hani, aku, azlin n eyra

the big boy n the 'ketot' girl.. sorry hani..u still  COMEL

ehem2..mereka ada apa2 ke? dri awl smpi habis berkepit dua org jek
ammiri..walaupun x reti main(asyik masuk longkang) but u still mendapat perhatian kami semua



azrai, si juara:P
hani, si naib juara
nil, baru nak main gantikan kamilah:) good job nil
lalalala..<3

girls only!

dah di edit oleh seseorang
candid!


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

Ihsan Arifin said...

ceria je semua ;)

Anis S. said...

Seronoknya buat reunion darjah 6! Rindu pulak kat kawan-kawan dulu -.-

puterinuraqiliah said...

ihsan: yup2! best sgt!

anis s: alahai..buatlah reunion!

tiyah said...

syox nye !! mis kwn2 time skolah rndah dulu . huhuhu