Sunday, April 24, 2011

drive alone


nampak tak muka ku yg ntah apa2 tu=.=
okayh.hiraukan gambar di atas!

today is sunday. wei..dah basi lah
oh yeaa! saja nak habaq kat hang pa semua.
eden dah boleh DRIVE dgn jayanya!
al kisah
aku ke putrajaya coz kena ajr ank org
jadi TUTOR
memandangkan aku nk cabar diri aku,
so, aku drive sorang-sorang dri NILAI ke PUTRAJAYA
jauh ok

cuak sgt. dahlah kena gie isi minyak dlu.
org SHELL tu pun peliks tgk aku
'eh, adik umur brapa? dh ad lesen ke?'
lalu aku membalas
'saya dh habis skolah lah' sambil buat muka annoying
'laaah, kalau pakcik polis tu tgk awk, mesti dia x caya yg awk ni dh hbs skolah. muka mcm bdk skolah'

ohhhhwhaaat? 
whateva
janji aku boleh drive sendiri. tersangat HAPPY!
lepas ni boleh lah aku drive ke KL, SEREMBAN, MELAKA n SHAH ALAM
kenapa tempat2 tu? well, adalaah. hikhikhikhikhik

daaa
salam sayang utk semua dari saya yg terlebih happy!


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

khairunnisa ♥ said...

thumbs up *(^-^)*

jauh tu drive sorang sorang. next time tunjuk lisence aqiliah kat pakcik ^_^

pandai berahsia ye :)

nur athirah said...

wait ! ganu skali oke ? hee ~

puterinuraqiliah said...

kak nisa: tulah psl, len kali kena tunjuk lesen dlu. hehehe.

tiyah: boleeeh jek!

nur athirah said...

i wait u sis :)