Friday, April 1, 2011

jejak kasih

masuk mengajar kat SMK PUTRAJAYA PRESINT 18(1), mcm2 orang aku jmpa
banyak jejak kasih wwwwoooo!!

1. di kelas 1 Azam Bestari.
ada sorang student aku ni, lelaki dan bernama shahrul(kalau x silap r) merupakan jiran aku. koraaang! aku x pernah nmpk n jmp dia kat TAMAN DAHLIA ni even though every weeknd aku jogging n jln2 kawasan taman aku ni. rumah dia pun aku lalu..tapi superb x pernah jmp! adoooooi~,~

2. cikgu sains form 1 di p11(1)
dari awal aku mula mengajar sampailah tadi..aku duk cam sorang cikgu ni. x silap aku nma cikgu tu, pn azizah. dulu mengajar aku subjct science masa aku form 1 kat p11(1). lps tu dia pindh labuan. eeerrr~,~.. aku tnya studnt n cikgu kat situ.. betul lah! beliau! beliau!.. so, tadi..before balik aku tegur cikgu^^..

aku: cikgu!
cikgu azizah: yeaaa*sambil terpinga-pinga sbb aku pggl dia cikgu
aku: cikgu dulu mngajar kat p11(1) kan..subjct science
cikgu azizah: aah.. eh, awk studnt saya yea
aku: aah r cikgu..1A3 dulu..tahun 2006. ingat x cikgu. satu geng ngan hidayah, amalina..
cikgu azizah: oooohhh..igt2! ank puan raja yea. haaaa..laaa... dah besar panjang haa.. dah sama2 jadi cikgu
aku: hehe..dri awl sy dtg sini sy dah cam cikgu tapi x berani nak tegur..
cikgu azizah: alahai..dh lama x jmp awk. x cam sgt. brapa tahun dlu tu.. lama dah.
aku: hehe..agaklah..

weeewit! jmp cikgu aku dlu..actually, dia cikgu fav aku msa form 1 tapi dia ajar skejap je. baik sgt dia.. lembut jek orgnya^^

3. bdk satu group semasa ICT Camp tahun lepas
lps perhimpunan, aku kena mngajar m.pelajaran sivik kelas 5 Wawasan Bestari. masa tgh knl2 tu..aku ternampak sorang bdk ni (lelaki)..macam aku kenal..tnya nama dia, skolh mna, pernh wakil skolah ap2 x.. aku still x dpt igt kat mna aku jmp dia

x lama lps tu..aku tnya dia

aku: pernah pergi ap2 camp x tahun lps?
bdk itu: pernah..ict camp
aku: whaaaatt da!!!!!!!! patutlah pernah nmpk! laaaaaa..x igt ke kwn satu gropu! siotnya bdk..
bdk itu: eeerrr..jap..x igt laaah..
aku: x pe laaah. nnti cikgu bw gmbr ek. itu pun x igt!

4. junior di p11
masuk kelas form 5 lagi.. tiba2 aku terpandang sorg bdk perempuan ni.

aku: eh, dlu skolah p11 ke?
bdk perempuan: aah..
aku: betul lah.. x igt akk ke? (ceit..pkai akk)
bdk perempuan: igt..yg prefect tu kan.. akk seuka attack kelas sy
aku: aaaahh..hehehe,.. tau  xpe. kelas awk suka buat hal. pening kepala handle~,~
bdk perempuan: hehee..tau x pe.


okie dokie..mmg jeja kasih habis!
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: