Tuesday, April 12, 2011

bertambah sedih dan sedih

SAYA NAK MENANGIS
kali ni memang x main-main
RASA MACAM NAK MENANGIS SANGAT-SANGAT

tapi sebab apa?
baiklah.. minat aku terhadap bidang perguruan sangat MENEBAL. memang tak tercakaplah betapanya tinggi minat aku terhadap bidang ni

namun begitu (skema jap),
mungkin rezeki aku bukan pada bidang perguruan atau rezeki aku bukan di maktab perguruan
mungkin di tempat lain? saya tidak tahu. tuhan sahaja yang tahu

mungkin mereka lebih layak. oh yea. aku 5A je. mna layak jadi cikgu;p
p/s: sapa sruh aku pilih pilihan yg salah? padan muka

ada x sesiapa yang sudi nak dengar tangisan saya? 

dengan ini
PERMOHONAN SAYA UNTUK PROGRAM KEMASUKAN PERGURUAN LEPASAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (KPLSPM) DITOLAK! atau senang cakap aku x dapat pergi temuduga KPLSPM tu lah=,=

tinggal UPU sahaja. harap-harap dapat apa yang aku mahukan:)

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

5 comments:

si cacat akal said...

sabar . bkn semua yg kite rncng kita akn dpat . kn ? i'm bkn kauselor tp i'm try jd pendengar yg setia :)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

sabar2..Dia dah tau apa yg terbaik utk kita ;)

puterinuraqiliah said...

si cacat akal: betul2! thanx jadi pendengar yg setia:)

kak nadia: yup2! thanx kak<3

asma nur atirah said...

babe,, if nak story pape. saya boleh je dgr oke?

sri juju said...

yeah , Allah tahu ape yang terbaik untuk kite :)
pasti ade hikmah di sebalik yang berlaku , harap bersabar dan ceburkan diri dlm bidang lain , insyaAllah berjya ! amin ~