Saturday, April 9, 2011

Aku Seorang Jutawan


blog ini
jutawan? RM 1,000,000
fuuuhhh.. byk kan! 
best kalau dpt sejuta dlm sekelip mata!
x terkaaaata!

apa yang akan saya buat kalau saya seorang jutawan?

- akan saya dermakan sedikit kepada mereka yang memerlukan spt ank yatim dan org miskin
huhu..kesian sgt~,~
- sy nak tolong umi n abah langsaikan hutang spt hutang rumah n kereta n credit cards
- sy nak beli laptop baru, macbook, dslr nikon D5100+lens, ipad 2, handphone sony ericson xperia

yang ini ok




- saya nak decorate rumah sy bagi cantik!


-saya nak belanja family saya SHOPPING n HOLIDAY


- paling penting..saya nak bawa satu family pergi buat menunaikan HAJI:D


eh..rasanya semua ni lebih sejuta kan. haha! x apa..angan2 saja

okie dokie. ini sahaja. smile always!!!:D




Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

ecahmiaishika said...

wahhh~~sme r..nk senangkan parents~~~Hihi

tiyah said...

anak yg solehah :) cop !! blnja tiyah mkn skali . ouke ckg ? hee ~~

Suzan Ok said...

bestkan banyak duit...at least 60% masalah dapat dikurangkan..hehehe

nanie zainudin said...

Hello...nanie dr segmen AKU SEORANG JUTAWAN...

datang jenguk2 sini

n follow kpd sesiapa yg nanie blum follow lagi...

niway...kowank nak dapat hadiah best tak?

senang jak step ni...try usha2 ni

http://ciknaniezainudin.blogspot.com/2011/04/hadiah-lumayan-dari-saysmy.html