Tuesday, March 8, 2011

Nama Saya PUTERI NUR AQILIAH!! Kenal tak??

❀✿ MISS LIBRARIAN ✿❀

jumpa segmen ni di bolg momma hot, pinky momma:)
macam best. eh nak join. ap lagi, terus pergi blog miss librarian

nama saya ialah PUTERI NUR AQILIAH BINTI MOHD TAJUDDIN. kenapa PUTERI? sebab umi saya nama RAJA & saya x tau saya ni betul2 keturunan sultan terdahulu ke x sebab salasilah family saya agak complicated. yang saya tau saya dh keturunan yang ke enam (kalau x silap). sukahatilah nak panggil saya PUTERI ke, NUR ke, AQILIAH ke, saya x kisah. janji saya BAHAGIA nak tambah KAWAN BARU^^

saya orang biasa2 je. hidup dlm sederhana. x susah n x senang.sy dikeluarkan dari rahim umi saya pada 231093 di HBKL. sy dh byk kali pindah (sikit je sbnrnya..bru 4 kali rsnya)

blog saya best sebab sy suka cerita macam2 pasal hidup saya dan orang sekeliling saya. saya suka share something yg mmbawa byk faedah. saya suka post gambar yang centik buat mencuci mata yang kelam kelabu ni. hehehe.. actually, saya x boleh nk judge either my blog best or not. best ke? kalau ad yang kata best, alhamdulillah:) happy saya dengar. senyum sengih-sengih sampai ke telingaaaaa:D
saya rajin post vid clip n any video from youtube. best kan? kan? kan? hehe.. 

saya hanya nak tambah kenalan, tambah kwn x kira umur, bangsa, agama dan kaum. saya bukan nak populariti yea kawan saya sekalian. dengan berblogging ni mcm2 ilmu sy dpt:) thnx yeaaaaaaaaa!! heart you guys so much!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

cik najihah said...

hai...singgah sini dari blog sis maera..
klik heart beat sekali :)))

puterinuraqiliah said...

thnx ye!!!