Saturday, March 26, 2011

manyak aktif ini IPTS

khamis lepas, 24 march 2011
ada surat utk aku lah*mata bersinar-sinar sambil tersenyum lebar
surat tawaran drp 
Malaysia University of Sc n Tech
daaan
KTAC(x igt nm pnjg)

igtkn dpt scholar..(result mcm ap nk dpt scholar..piraaaa) haha
surat-surat itu sgt x dilayan. swasta laaaah. saya x dak banyak duit mau bayar maaa

sabtu, 26 march 2011
apo lagi ni. ada surat lagi ke? 
ada-ada.
kali ni dari SEGI pula. yg femes ames tu. mesti korang tau kan SEGI COLLEGE
offer aku dip. kejururawatan.
whaaaat daaa! nurse? no way! 
aku letak je ats meja belajar ku. biarkan ajee

kenapalah aktif sgt IPTS ni. membazir duit je hntr surat tawaran tu.
tapi2 alhamdulillah..masih ada yg sudi tawarkan aku mcm2 course
maaflah..saya x byk duit nk msuk ipts. saya ni kaya sgt:p
hahaha:) chill<3

abah asked me:
minx unisel x?

abah, unisel tu apa? oohh uni selangor. abak kata ipts tapi yuran dia murah sket. 
abah, mampu ke? 
Ya Allah..terima kasih kerana kau berikan aku ibu bapa yang amatlah mengambil berat psl ku. yang sentiasa menyokong dan membantu ku. 
terima kasih Ya Allah:)

amin..




Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

5 comments:

tiyah said...

waa .. untung nya akak . jelez meyh !! hehe :)

puterinuraqiliah said...

hehehe..jgn jeles!

aisya sakaria said...

standard lah ipts dik. depa semua nak untung je. anyway, semoga dapat ape yg kamu mahu! :)

asma nur atirah said...

tau xpe..
kte pon dapat mcam awk dapat gak
mmg dorg aktif pon..
haha

effa.far said...

HAHA. jangan terburu2 utk pilih mana2 ipta or ipts. nnty menyesal meyhh. then, bout unisel. mmg bagus study kt sane, study pown cepat habis meyh.