Friday, March 25, 2011

kerja kerja

NEXT WEEK IS MY FINAL WEEK WORK AS A TEACHER AT KRISTA NILAI IMPIAN.
NO MORE KIDS, NO MORE BABIES, NO MORE FUN, NO MORE SWEET HUGS, NO MORE NURIN, NO MORE NAQIUDDIN, NO MORE NIYAZ

siapakah nurin, naqiuddin n niyaz? the babies yg suka peluk n mengendeng kat aku sampai aku naik rimas. 
lepas ni x payah nk menghadap muka melalak lalak. eeerr..nnti aku gak yg rindu semua tu! ssh r aku nk tgk TOM & JERRY lps ni. x lehlah nk borak n ngumpat ngan kak suzie n kak ros. xmesti rndu gila ngn kak ros n kak suzie. walaupun diorg dh kahwin tapi jiwa masih muda! mcm REMAJA BELUM KAHWIN! hehe


ok..tu je nak cerita ceritu.

p/s: umi yg suruh aku kerja smpi hujung bulan 3 coz bila2 masa je aku akn dipanggil utk gantikan cikgu yg cuti bersalin:D

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

tiyah said...

hoho . tgk TOM N JERRY lg ke kak ? same laa kite :) waaa .. ckg putri laa akak nanti . hehehe

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahaha gonna mish all ur babies ;)

puterinuraqiliah said...

tiyah: iyolah..hehe fav tu!!!

pinkymomma: thts rite!