Saturday, February 26, 2011

sumbang bin mambang

pkul 11pagi bru hbs kemas satu rumah. bilik, living hall, dining hall, bilik air, stor..semua r. dh hbs kemas. penatnya. ni r keje aku bila weeknd. pkul 7:30 gie jogging. pkul 8 pagi buat exercise skit2 (kalau ad msa, sy postkn exercise ni k). lps tu breakfast n kms rumah. tgh kms bilik una, tiba-tiba aku ternamapak violin aku yg dah berhabuk2. setelah sekian lama x practice, aku ambil violin case tu, keluarkan violin, menraisin penggesek violin tu, ambil score(basic n first finger) dan practice. baru gesek.. eeennnnggg(bunyi sumbang) eeerrr.. aku x tune lagi r. cri tuner tapi... tuner hbs battery! sioot je. bru nk practice.

dduk jap. cri score lagu sway, aladum n seribu tahun. jumpa! ambil violin n trus practice those songs. hehe. sumbang pun sumbang r. asalkn aku practice. haha! kesian jiran tetangga aku dgr aku main violin sumbang mambang! cepatlah minggu depan. nak gie beli battery for tuner ni^^

aku stress skit hri ni. time jogging tadi pun aku jog smbil dgr lagu. volume bukan main kuat smpi nak pecah gegendang telinga ni haa. lps tu bukannya aku jog, aku lari pecut~,~
balik rumah aku kms rumah mcm org x puas hati.. habis semua habuk aku lap! breakfast pun aku tibai byk giler. lps tu aku main violin nak hilg kn stress. ok. im critical now. tapi lps main violin dgn sumbangnya.. aku happy sket. kurg sket rs stress ni ha. agak2 dh nk dtg blk.. main lagi kn! fail score lagu aku kat junior.. nk scoreee aku!! lagu fav dlm fail tu. huhuh~.~
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

8 comments:

farah amira said...

ohh..main violin jugakk ye...?
grade bpe dah?

puterinuraqiliah said...

x sempat ambl exm grade coz join skolah punya orches. bru nk ambl exm grade dh kne pindh skolah~,~

kalau ikut lagu yg dh dimain, septtnya dh grade 3. tapi mcm ngeng je main tadi

farah amira said...

waw , hebatnya!!!!
dari umur berapa main violin?
mesti best kann main untuk orches

puterinuraqiliah said...

dri form 2. hehehe..
x dde r hebat mna. dah lama x main jdi kekok bila main. byk yg dh lupa. kne byk prctice blk~.~
hehehe..mmg best main utk orches!!!!

khairunnisa ♥ said...

hm, kenapa minat kita ada yang sama? nisa suka violin juga.. tapi tak pandai main ^_^

puterinuraqiliah said...

kak nisa: sbb kita ad jodoh^^ sy pun suka sgt2 dgn violin tapi x r pndi main sgt

tiyah said...

akak !!! nak jugak maen violin !! ajar tiyah ? i said wat , have something special with u laa kak .

puterinuraqiliah said...

hehe..akk x r pndi main sgt pun.