Wednesday, February 16, 2011

saya sayang kamu, kamu sayang saya

x boleh blah kn title post kali ni. creeeepy kot.
actually, i wanna say a BIG thank you to those person that help me a lot:)
even though i dont know 'em but they sincerely to help me out from my 'bingung-bingung'

firstly, to pinky momma:) 
the hottest mom yawwww.. hehe but im not called her unty or makcik or tante but 'kakak' why? because she still young n so hooot!
aku tnya psl awet muda n resdung. akk pinky momma dah post cara utk awet muda yeaa
nak tau tipsnya? click sini


thnx a lot!

next, to anis s. she help me a lot in edit2 blog yeaa.. 
thnx for giving some website tht really help me to make my blog look cool:) (walaupun x cool mna)
mweheheheh

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

adik comel..no poblem..feel happy dpt tlg skit2..ciput je syg..tak yah thanx pn xpe hiks..

take care..sayang kamu sllu sweetie =)

Anis S. said...

Nak bangga boleh tak? AHAHA Thank you for mentioning me :)

puterinuraqiliah said...

pinky momma: alahai..sikit je ni. sayang kamu slalu juga^^
anis: boleh2! no problemo!!!