Monday, February 7, 2011

ooohhh no! sy kena lagi! wth?!!!


aaarrrggghhh!!!! aku kena lagi!
ap MASALAH minah nie? ap yg dia nak!?
wei, tolonglah munculkan diri. jgn smpi aku sumpah seranah kau!
siapa boyfren kesayangan kau tu?
mna buktinya aku ni rampas boyfren kau? ap masalah kau?
kau dh jadi ex tu terima je r. dah x de jodoh. sapa sruh kau x jaga boyfren kau tu elok2.
ap sgtlah yg ad kat boyfren kau tu kalau aku nk rampas pun. baik aku cri lain.
x elok main rampas-rampas. 
one word for you: IDIOT!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

5 comments:

Symphonious Mind said...

woaa~
wtf..?

this is getting ridiculous...

puterinuraqiliah said...

yup2..sgt! aaarrgghh..mmg masalah minah ni!

Kiwamiwa said...

Hahaha . Ex gf boyfie awk ? Gila bapak dia buat pengakuan mcm tuuu .
Tak malunya mengaku ex gf , alahai budak mentah aje berperangai mcm tuu .

Youu ade bf ke ? I engatkan tade . cheers! :)

khairunnisa ♥ said...

huh, aqiliah kenal dia ke? =.=" macam mana dia boleh ckp camtu sedangkan aqiliah tak pernah pergi McD dengan mana mana lelaki T__T sabar Aqiliah.

Anonymous said...

Saya, Nurul Naimah Zunyazan, ingin meminta maaf dengan awak kerana mencemar ruang sosial anda serta
blog anda. Saya harap awak dapat memaafkan saya dengan sepenuh hati. Saya sedar yang saya telah
memarahi pihak yang salah.


Saya berharap kita dapat melupakan masalah ini dan meneruskan kehidupan masing-masing.

- Nurul Naimah Zunyazan