Wednesday, February 16, 2011

im dead!


nampak? dah baca? OMGUCCI! biar benar. biar betul
aku cuak bin ketakutan. STPM keluar 21 feb ni. 1 week aftr tht result SPM pula.
WTFish? 
arrgggghhhh!!
Ya Allah, berikanlah aku kekuatan dan berikanlah aku keputusan yang cemerlang. lemah sungguh hambamu ini ya Allah..
seriously, im very scared coz result trial aku mcm tong sampah. camne SPM lak?
harap2 x mengecewakan aku-__-"

p/s:jgn igt aku ni bdk sbp, sgt pndi k. aku nie biasa je mcm bdk skolh harian.

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

Dahlan said...

Adoyai, terus heart attack dtg nie.
Anyway, entahlah ak dpt berapa A. Harap2, ade lah 3-4 A.

Best idea, tawakal jer lah!

Anis S. said...

Freaking nervous about it -.-

puterinuraqiliah said...

jon berlari2! serious cuak!

Maryam Alini said...

memang macam tu result SPM memang akan keluar a week after STPM dia takkan keluar beyond that so takda chance lah keluar lambat lagi hopefully dengan SESERI dapat title SBT proves that our SPM result is the best and beyond the target insyaAllah