Sunday, January 16, 2011

today is sunday

 today is sunday. aku bangun dgn kepala yg pening-pening lalat. menuju ke bilik air dan mngmbil wuduk.
suai solat subuh. aku mncapai tuala orenku lantas ke bilik air utk mmbrsihkn diri.
tempat tidurku diatur kemas, ditegangkan cadar (ceit..mcm kat seseri jeee..)
turun ke bawah dan kemas rumah. breakfast kat luar rumah k (bukan kat kedai tapi luar rumah). bagi mngikut permintaaaaaan adk2 kesayanganku. makan kat luar jugalah.
pukul 8:30pg, aku mula bersiap siap utk ke rumh USTZH ZAINAH (fav teacher aku)
bersama-sama dengan 3 gadis sunti (ccceeeewah!) iaitu wafa, ikha n wan amalina

boleh buat novel x?
hahahahahahaha...
mmg best hari nie sbb dapat jmp USTZH setelah lbih kurg 2 tahun x jmp! lama koooot! rndu kat ustzh=) dgn ustzh seng nak share citer, nak share masalah, nak melawak..hehehe
mmg best r ustzh. aku di dutykn utk MEMASAK. 
 menu:
- labu msk lemak
- aym blckpepper
- kerabu mangga
- sambal belacan

peeeerrrrggh! cukup rasa, cukup pedas! meleleh air mata-__-"
*gmbr x de r..x sempat nak ambl..excited sgt mkn tdi.
mkn smbl berborak..sakan betullah. 
mulut kitorg nie bercakap n gelaaaaaak je. 

ikha n wan nak tgk final destination tapi malang sunggguh.. xdpt nak tgk! kesian diorag
nie ada some pics. dua jeeee

dengan ustzh kesayangan saya^^


aku, ikha, wafa n wan (kitorg clssmate dri f2-f3)^^

some wordddds for 'em
ustzh zainah
ustzh, hrp2 dpt jmp ustzh lagi n boleh gie rumh ustzh lagi! kalau boleh nak lama2 sket! hehehehe.. saya doakan ustzh segera dikurniakan cahaya mata:)
siti nur zulaikha
kau x bgitau aku pun dh pindh ek. dduk mkin dkt ngan aku nie. SUKA aku! kui3.. misssss you miss LABU
wafa nur nadjwa
balik sarawak jgn lupa aku yea makcik. dduk sn elook2. rndu lawak bodoh kau! heheeh
wan amalina
cepat-cepat cri keje ek. jgn simpan lemak byk2! hehehehe

always miss 'em<3

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

khairunnisa ♥ said...

best dapat jumpa cikgu yang pernah ajar kita dulu dulu kan aqiliah ^__^ whoa, pandai masak ^__^ good girl <3

puterinuraqiliah said...

betul3! best sgt2! lagi2 yg kita betul2 rapat..
hehehe..skit2 blh r
bak kata org tua, dh blh khwn!