Friday, January 14, 2011

saya semakin GEMUK

assalamualaikum
wahai pembaca blog saya yang setia
saya makin GEMUK
sebab saya BANYAK makan
+ kerja kat taska tue asyik DUDUK je. GERAK x banyak sangat.

saya kena ubah cara MAKAN n HIDUP aku.

1. makan SEDIKIT shj. no JUNK FOOD anymore
2. exercise at least 15MINS/day
3. weekend kena exercise 30MINS
4. makan banyak BUAH n SAYUR (kena suruh umi beli buah tiap2 hari)
5. minum banyak air (byk waktu pagi k)
6. sit up (setiap hari tmbh 5 kali)

tapi paling penting AKU X BOLEH MAKAN BANYAK-BANYAK.

p/s:aku harap berjayalah!huhuhuuhuhuhuhuhu

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

syai.nia.sharif said...

GOODLUCK :P

D-SIM said...

pelik laa korg pompuan nih,
aku tergila-gila nak tambah berat, korang nak turun lak =='
its not gemuk la, it just lil bit heavier. thats all,hehe

puterinuraqiliah said...

syai: thnx yawwww..
d-sim: sbb kau kurus sgt! seriously dooohhh..berat aku bertmbh byk giler!

Puteri Zaza said...

JUNK FOOD TU YG SODAP