Sunday, January 9, 2011

jadi rajin laaah

aku x tau kenapa hari nie t'lebih RAJIN
bgun pagi, terus mandi n breakfast. lps tue kms stor bwh tangga n kms satu rumah
about pkul 3ptg mcm tue aku n una nak buat PAI TEE n COOKIES
Cookies for 'anak-anak' aku(mwahahahahaha) n PAI TEE utk tea time
COGRATULATION to AKU kerana berjaya buat COOKIES yg sedap n KELOSONG PAI TEE yg sangat susah nak buat!


cookies kali nie nak lain sikit, huruf-huruf.kata nak bagi bdk2 kn

bulat-bulat utk sumone n utk minum ptg

meera, my youngest sis pun nak tolong juga.


nie r pai tee (bagi sapa2 yg x tau) kelosong pai tee sgt HODOH k.. Bru blajar buat kot!
dimakan dgn sayur n sos

pai tee utk abh siap. korg masukkn sayur dlm kelosong n ltk sos

makan r abah! anak dara abah buat tueeee..

meera? where's ur baju?


nie r pai tee.. btw, every weeknd kitorg satu family akn minum ptg kat luar rumah^^
ada TEH n KOPI (minuman wajib)

cookies yg dah siap utk hidangan minum ptg!

nmpk x cookies alphabet aku? dlm oven!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: