Tuesday, January 18, 2011

batuk, selesema, sakit tekak

cukup perfect utk buat aku naik MENYAMPAH dgn kau
banyak MENYUSAHKAN aku
membuatkan aku MELUAT sangat

wahai batuk, sudah-sudahlah seksakn hidup aku. kau buat aku semput n x larat nak buat apa..
wahai cik selesema, tolonglah berhenti. kau membuatkan aku tidak selesa smpi hidung aku berdarah..
wahai en.sakit tekak, kenapa kau hadir? ssh aku nak makan. kena minum air pns je. dah r aku teingin nak makan ice cream (ceiiittt..mcm org pregnant lak!)

sedih sungguh kalbuku. meraung meminta kalian pergi dri hidupku. kalian membuatkan aku lemah seribu bahasa. kaku dek kerana semput yang semakin melarat. mati dalam diam. hidup tanpa kebahagiaan yang nyata. kenapa? kenapa? aduhai...

TOLONGLAH! aku dahlah x suka makan ubat. mmg makin melaratlah..huhu:(
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: