Tuesday, January 18, 2011

another congratulation

dear my sister, PUTERI NURALIAH HUSNA,


congratulation again n a big SMILE:D for you as you got Sekolah Berasmara Penuh. You will face a very challenging situation n a very tough life there. Hope you can put a lot of patient n feel your life as SBP student.
I'm very PROUD of you. 


TKC?akk pun dapat SESERI jeeee. Dah complete adk bradik kita dpt SBP. tggl bdk 3 oreng tu je:)



habis sudh kish adk aku n ad juga bdk skolh adk aku dpt SESERI (skolh aku) SYABAS utk anda. Rugi gila kalau x pergi dik oi! (aku dgr bdk nie x nak pergi..) ssh nak dpt skolh tgh2 KL mcm nie!

 to Jihan, TAHNIAH ek dik. bagus skolh tue walaupun dlm HUTAN. haha. xlah HUTAN mna pun tapi HUTAN lah. erk! ap aku merepek nie

 nie lagi BEST. dpt SASER. TOP SCHOOL terus! skemalah bdk nie nnti. hahahahaaaaahahah.. adakah aku jeles? x.x.x.x.x.x.x

TAHNIAH yea anda semua di atas. saya sbg ex-P11 sgt berbangga!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

4 comments:

farah amira said...

seronoknya adik akak.dapat tkc tuu...
tahniahkan untuk dia.

puterinuraqiliah said...

trimas yea dik:)

Maryam Alini said...

Put! TKC? dekat gilaa dgn rumah kitaaa. kalau dtg seremban bgthu laaaa tau. tapi SASER lagi dkt dgn rumah. kalau nak dtg cari signboard SASER tau. lepas tu cari 7e haaa belakang tu rumah kita. hehehe

puterinuraqiliah said...

okie dokie! insyaAllah kita singgah kalau gie sna jenguk2 adk kita k^^
tapi, i segan r u nak dtg;P