Sunday, December 12, 2010

a very sad story

umi bawa window shopping kat ikea.
window r sgt..hahaha! 
bukn setakat gie ikea jew.. ikano n the curve skali!

mukadimah yang happy gak r kan...
bermulalah kish sedih seorg budak bernama PUTERI NUR AQILIAH

tempat : surau ikea
masa : lps solat asar

yea..lepas solat asar aku perasan purse aku hilg. aaaaarrrgghhh..mana dia pergi??
dah r purse kesayangan. b'day presnt drpd una!
sapa r yg ambl. dlm 2 ad 6 hengget je!
dlm 2 ad memory card n battery camera aku!!!!! sengalnya!
aku terlalu mngharap ad org yg baik hati jumpa purse 2 (kalau tercicir) n pulgkn semula
x pun sapa yg sengaja ambil tu, dilmbutkan hatinya utk pulgkn purse 2..
nak ambl duit 2, ambil r
tolong r pulgkan ic, card bank, card insurn, memory crd n battery camera 2! tolong r...
x tentu arah aku dibuatnya. sabar je r.. dugaan betul!
YaAllah, permudahkanlah aku menjumpai semula purse ku. tunjukknlah aku jalan penyelesaiannya.
lembutkan hati org yg mngambil purse ku dgn sngaja utk pulgkn semula.
lembutkn hati org yg mnjumpai purse ku utk kembalikan kpd ku semula.

p/s: hrp2 jumpa balik=(


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: