Thursday, December 16, 2010

mesra

bukanlah nak complaint atau nak mengata
tapi nie hakikatnya. sebagai rakyat malaysia, bukankah kita diterapkan dgn nilai murni n budi bahasa?
x gitu? rabu lps, aku prgi ceramah memandu dkt *** (dirahsiakan bgi menutup keaiban)
akak yang dduk kat kaunter tu x reti SENYUM lgsg.
tau r penat tapi kan mesra dgn pelanggan kena r ada.
dah r buat muka selenga, muka mcm nak mrh org je..
tambah pula aku nie jenis yg blur n byk bertnya. dah r aku nie diajar utk senyum dgn semua org n hormat org lain. (bertuah aku msuk SESERI)
mmg PANAS r aku bila aku senyum, dia blh buat muka! haish..mcm2 betul kerenah org nie.
sabar je r..


p/s: ikhlaskan hati anda utk senyum walaupun anda penat atau marah
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

Symphonious Mind said...

t'baek rr..
n i thought i was the only one yg noticed...

puterinuraqiliah said...

aku kan peka..
x mcm kau! hot giler aku!
x reti sneyum lgsg!