Friday, December 17, 2010

ILOVETOEAT

kalau kat SESERI dulu, keje aku makan jeeeee...
setiap kali belajar, mesti ad MAKANAN.
kalau dalam kelas pun.  
-muruku kantin
-biskut jacobs
-biskut hup seng.
nie r KUDAPAN time belajar. Kalau weekend, mesti makan kat kantin! mmg badan aku makin CHUBBY r.


tapi..sejak hbs SPM nie n dduk rumah, JARANG sangat aku nak makan. Nasi pun makin kurg. Kdg2, mlm x makan langsung. Lunch makan sikit je r. Nak kata aku jaga badan, x juga sbnrnya. Selera aku makin hilang kot.
kalau kat SESERI, once x lunch je..mulalah perut ni meragam2. kat rumah x pula.Dinner pun mcm 2. Kat rumah, x makan pun x pe.


whts wrong with me? I dont think so tht Im sick. just lost my appetite. thts all..
apa2 je r... tgk r lagi 1 or 2 bulan akn dtg.. jgn jadi mcm ikan bilis sudah.. kering je.
tapi yg plg teruk, bila aku x makan, mulalah gastrik n aku buat bodoh je.. aku sanggup tahan lak 2. ap nak jadi nie..
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: