Wednesday, September 8, 2010

hidayah cinta

last week, aku bru beli some novels.. antaranya HIDAYAH CINTA by Ilham Hamdani..
aku dah pun hbs bca novel 2..
comment aku:

memang best! aku sarankan semua org bca novel nie. byk input yg kita blh dpt dri novel nie.
novel nie juga bw byk pengajaran n plg penting cinta kita pda ISLAM
buka mata kita mengenai cinta. yea..cinta!
then, novel nie dah berjaya wat aku nak sgt2 gie JEPUN coz penulis memberi keterangan mengenai suasana di beberapa tempat di JEPUN yang menarik perhatian..
mmg aku seronok sgt bca novel nie.. plot cerita yg menarik dan teratur!
TAHNIAh buat ILHAM HAMDANI!
sememangnya, aku minat ngan komik2 jepun, citer2 jepun n skarg dah ad novel mengenai mualaf jepun!



p/s: cover novel nie jadi daya tarikan aku utk membacanya!
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

hidayah .norikochan said...

uii berminat!

puterinuraqiliah said...

yeah! belilah! best2!
lagipun muka akk dah mmg mcm jepun^^
sesuai sgt r!