Friday, September 10, 2010

happy eid

dah smpi kg!
btol2 penat perjlnn dri nilai ke perak (dah lma x b'jln jauh, rsa jauh sgt2!)

satu rumh bau asap (utk bkr lemang)
lemas aku..yea r x slalu t'ddh ngn asap kn (jerebu selalu r)
smpi semput aku..
yea..im not feeling well
semput, selsema n batuk2

SETAN semua dah dilepaskan n sekarang kne jihad melawan setan2 x guna 2! 
Kalau dah raya, mestilah kne minx maafkan..
so, kepada sesiapa yg terasa ngn saya, saya minx maaf!
tapi sbnrnya kita kne minx maaf setiap kali buat slh, bukn RAYA jew ek!
aku HAPPY sgt dah Raya
tapi aku SEDIH gak..dah hbs RAMADHAN
I hope i can meet Ramadhan again next year..
aku hrp juga, Ramadhan thn nie bukan Ramadhan terakhir..

Cant wait to kumpul duit raya (walaupun dh besarr pnjg..n bak kata umi, dah boleh kawin!)

P/S: raya+study=?


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: