Sunday, August 22, 2010

my trial SPM

susah?
not all subjcts..
senang?
sikit sgt..
result?
tawakal jew r..fail or x, itu kehendak Allah..aku x boleh nak buat apa2.. maybe ad hikmahnya..
SPM?
less than 2 months
study?
everyday n everytime

dunno wht to say about my trial.. it's really hard n though.
next, TRIAL JPWP (after raya)
then, SPM (22 nov-6 dec)

takut sangat2 kalau result trial n SPM kecewakan umi n abah. Risau sgt2 masa depan aku.. hampa sgt2 kalau result aku teruk. sedih sgt2 coz aku school at SBP tapi dpt result HAMPEH
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

Dahlan said...

Oh... don't talk about Trials!
I just hope.. I could make my target become a reality. Nothing big, 5a's only.. hahahha..

With the 5a's, then I could say I'm ready for spm!

Dahlanm
(the banker)

puterinuraqiliah said...

well, good luck!