Saturday, July 3, 2010

please give me the strenght

i dunno wht to say..
my result for mid term is so terrible
almost everyday I cry
I feel stupid and useless
I make my parents dissapointed with my result
they too worry about my trial n real spm
Ya Allah, please give me the strenght..
I scare to face next challenge
I feel like to give up but I can't

yesterday,
I called umi n..
umi said:
akak, belajarlah betul. jangan main2 lagi dah.. nanti umi carikn tutor. umi suruh dia dtg skolh akk time weeknd k. belajar tau. dah nak trial nie..

umi, abah..i'm sorry..
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

2 comments:

zue said...

put3 kuatkan semangat !! awk boleh jgn give up cam tu je.. dah la penat2 belajr, sacrifice dok sek. tuh.. prove to others yg ko tu kuat ..aku percaya ko boleh buat..

zue said...

put3 kuatkan semangat !! awk boleh jgn give up cam tu je.. dah la penat2 belajr, sacrifice dok sek. tuh.. prove to others yg ko tu kuat ..aku percaya ko boleh buat..