Wednesday, June 16, 2010

aku dah berubah...?

orang kata aku makin lepas cakap
OUTSPOKEN r.. xkan aku nak berdiam jew..macam dulu!


kawan aku kata aku ni makin suka KENAKAN orang
yea kew..? oohh..eh! hmm..maybe sbb aku dah pnt jadi bahan BULI kot


mereka kata aku ni makin EMO
maybe sbb dah nak SPM..


diorang kata aku dah pandai cakap WTH***, B****, F***
haaaa? eeeerrrrr..kalau aku marah sangat-sangat


ramai kata aku nie makin BARAN
so? apa salahnya?


huaaaaaaaaaa.....kenapa aku TERUK sangat nie!?
mana diri aku yang DULU?
mana pergi puteri nur aqiliah yang dulu?
I miss those moment yang MEMATANGkan aku dan fikir MASADEPAN sepanjang masa
aku pun macam budak perempuan yang lain
talk about BOYS
berGOSSIP
SHOPPINGholic
kakiMERAYAP
tapi...mana dulunya aku yang
kakiBUKU? huuuh? aku yang dulu r.. 


confuse.confuse.confuse
aku kena jadi aku yang dulu!
SPM dah nak dekat..tolong r sedar!
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: